Prami Growth Agency
Blog
Tilaa blogi:
![Miten kasvumarkkinoinnin teknologiastack kannattaa rakentaa?](https://www.prami.fi/hubfs/blog-images/miten-kasvumarkkinoinnin-teknologiastack-kannattaa-rakentaa.png)
Miten kasvumarkkinoinnin teknologiastack kannattaa rakentaa?
Automaatio ja erilaisten teknologioiden käyttö on yleistynyt viime vuosina räjähdysmäisesti sekä markkinoinnin että...
![Vertaisarvioilla on vaikutusta B2B-ostajien ostopäätöksiin](https://www.prami.fi/hubfs/blog-images/vertaisarvioilla-on-vaikutusta-b2b-ostajien-ostopaatoksiin.jpg)
Vertaisarvioilla on vaikutusta B2B-ostajien ostopäätöksiin
Vertaisarvioinneilla on jo vuosia ollut suuri merkitys kuluttajille, ja suurin osa meistäkin on varmasti joskus...
![Ostokäyttäytymisen muutos kasvattaa sivuston merkitystä asiakaskohtaamisissa](https://www.prami.fi/hubfs/blog-images/ostokayttaytymisen-muutos-kasvattaa-sivuston-merkitysta.jpg)
Ostokäyttäytymisen muutos kasvattaa sivuston merkitystä asiakaskohtaamisissa
Maailmassa ei taida tänä päivänä olla yritystä, jolla ei olisi verkkosivuja. Olemmekin jo aiemmin todenneet, että...
![Maailma on muuttunut, ja siksi meidän pitää puhua hinnoista](https://www.prami.fi/hubfs/blog-images/maailma-on-muuttunut-ja-siksi-meidan-pitaa-puhua-hinnoista.jpg)
Maailma on muuttunut, ja siksi meidän pitää puhua hinnoista
Breaking news: B2B-ostajat googlaavat. Googlatessaan he, kuten me muutkin, etsivät tietoa. Tietoa he käyttävät kun...
![Persoonatyöstä apua rekrytointiin](https://www.prami.fi/hubfs/blog-images/persoonatyosta-apua-rekrytointiin.jpg)
Persoonatyöstä apua rekrytointiin
Olen avannut blogissa aiemmin ostajapersoona-ajattelua markkinoinnin apuna. Hyvä työkalu ostajapersoonan rakentamiseen...
![Työnantajamielikuvalla on suuri merkitys IT-osaajien rekrytoinnissa](https://www.prami.fi/hubfs/blog-images/it-osaajien-rekrytointi-pia-santanen-experis-finland-1200x600.jpg)
Työnantajamielikuvalla on suuri merkitys IT-osaajien rekrytoinnissa
Teknologiateollisuuden yritysten liikevaihdon tasainen kasvu lähes jokaisella toimialalla heijastuu suoraan myös...
![Miten markkinointi voi auttaa teknologiayrityksen osaajapulassa?](https://www.prami.fi/hubfs/blog-images/miten-markkinointi-voi-auttaa-osaajapulassa-video.jpg)
Miten markkinointi voi auttaa teknologiayrityksen osaajapulassa?
Teknologiayritysten osaajapula on ollut kuuma puheenaihe jo monen vuoden ajan, eikä tilanne ole lähivuosina...
![Smarketing: myynnin ja markkinoinnin yhteistyö vaatii työtä, mutta palkitsee](https://www.prami.fi/hubfs/blog-images/smarketing-myynnin-ja-markkinoinnin-yhteistyo-vaatii-tyota-mutta-palkitsee.jpg)
Smarketing: myynnin ja markkinoinnin yhteistyö vaatii työtä, mutta palkitsee
Markkinoinnin tehtävä on helpottaa myyntiä. Silloin homma sujuu, kun markkinointi ja myynti toimivat hyvin yhteen....
![Sales Enablement: millaisia sisältöjä myynti tarvitsee?](https://www.prami.fi/hubfs/blog-images/sales-enablement-millaisia-sisaltoja-myynti-tarvitsee.jpg)
Sales Enablement: millaisia sisältöjä myynti tarvitsee?
Sales Enablement tarkoittaa teknologiaa, prosesseja ja sisältöjä, jotka auttavat myyntiä toimimaan tehokkaasti ja...
![Hyviä sisältöformaatteja B2B-liidigenerointiin](https://www.prami.fi/hubfs/blog-images/toimivat-sisaltoformaatit-b2b-liidigeneroinnissa.jpg)
Hyviä sisältöformaatteja B2B-liidigenerointiin
Hyvän B2B-liidigenerointikampanjan ydin on kiinnostava sisältö, joka tuottaa lisäarvoa ja hyötyä yrityksen...