Prami Growth Agency
Blog
Tilaa blogi:
![Sujuvampaa, monipuolisempaa ja inhimillisempää vekkokauppaa, kiitos!](http://www.prami.fi/hubfs/Prami_verkkokauppakysely_3.jpg)
Sujuvampaa, monipuolisempaa ja inhimillisempää verkkokauppaa, kiitos!
Kartoitimme eri ikäisten verkkokauppa-asiakkaiden käyttäytymistä kyselyn avulla. Halusimme muun muassa selvittää, miksi...
![Apteekin verkkokaupassa luotettavuus on avainasia](http://www.prami.fi/hubfs/apteekin-verkkokaupassa-luotettavuus-on-avainasia.jpg)
Apteekin verkkokaupassa luotettavuus on avainasia
Helsingin Sanomat uutisoi taannoin apteekkien verkkokaupoista ja siitä, että asiakkaat eivät vielä ole löytäneet...
![Verkkokaupan markkinointi – kanavat synkkaan](https://www.prami.fi/hubfs/Prami_verkkokauppakysely_2.jpg)
Verkkokaupan markkinointi – kanavat synkkaan
Monikanavainen markkinointikampanja vaatii monen langanpään yhdistämistä. Jos kanavat eivät ole synkassa,...
![8 hyvää syytä hyödyntää videota markkinoinnissa](http://www.prami.fi/hubfs/8-hyvaa-syyta-hyodyntaa-videota-markkinoinnissa.jpg)
8 hyvää syytä hyödyntää videota markkinoinnissa
Näkö mielletään ihmisen hallitsevimmaksi aistiksi. Ei siis pitäisi olla mikään ihme, että videomateriaali on tehokas...
![Luovuutta ja rohkeutta kampanjakalenteriin](https://www.prami.fi/hubfs/ALE.jpg)
Luovuutta ja rohkeutta kampanjakalenteriin
Kivijalkakaupoista tutut kausipohjaiset alennuskampanjat olivat pitkään vakiintunut tapa kampanjoida myös...
![Vinkit verkkokaupan suunnitteluun](https://www.prami.fi/hubfs/vinkit-verkkokaupan-suunnitteluun-1.jpg)
Vinkit verkkokaupan suunnitteluun
Verkkokauppavierailusta jää kävijälle useimmiten päällimmäisenä mieleen sivuston käytettävyys, mutta myös...
![Luotettavuus luo verkkokaupan perustan](https://www.prami.fi/hubfs/luotettavuus-luo-verkkokaupan-perustan.jpg)
Luotettavuus luo verkkokaupan perustan
Luottamusta herättävä verkkokauppa on selkeä kokonaisuus, jossa asiat ovat omilla luontevilla paikoillaan.
Vasta...