Vertaisarvioilla on vaikutusta B2B-ostajien ostopäätöksiin
Vertaisarvioinneilla on jo vuosia ollut suuri merkitys kuluttajille, ja suurin osa meistäkin on varmasti joskus käyttänyt TripAdvisoria tai lukenut...
Vertaisarvioinneilla on jo vuosia ollut suuri merkitys kuluttajille, ja suurin osa meistäkin on varmasti joskus käyttänyt TripAdvisoria tai lukenut...
Breaking news: B2B-ostajat googlaavat. Googlatessaan he, kuten me muutkin, etsivät tietoa. Tietoa he käyttävät kun siitä on puutetta: vertailuun,...
Olen avannut blogissa aiemmin ostajapersoona-ajattelua markkinoinnin apuna. Hyvä työkalu ostajapersoonan rakentamiseen on Adele Revellan kehittämä viiden...
Teknologiateollisuuden yritysten liikevaihdon tasainen kasvu lähes jokaisella toimialalla heijastuu suoraan myös yritysten rekrytointien määrään. Yritysten...
Teknologiayritysten osaajapula on ollut kuuma puheenaihe jo monen vuoden ajan, eikä tilanne ole lähivuosina helpottumassa. Mm. Teknologiateollisuus on...
Sales Enablement tarkoittaa teknologiaa, prosesseja ja sisältöjä, jotka auttavat myyntiä toimimaan tehokkaasti ja vauhdittamaan myyntiprosessia.
Hyvän B2B-liidigenerointikampanjan ydin on kiinnostava sisältö, joka tuottaa lisäarvoa ja hyötyä yrityksen potentiaaliselle asiakkaalle. Se houkuttelee...
Yhtä ja ainoaa oikeaa vastausta kysymykseen ei valitettavasti ole, vaikka se mukavaa olisikin. Parhaiten toimivat kanavat kun riippuvat aina yrityksen...
Jokainen markkinoija pohtii, miten saisi verkkosivustolleen enemmän kävijöitä. Sitäkin suurempi kysymys on, miten nuo tuntemattomat kävijät saisi...
Moni inbound-markkinoinnin tekijä painiskelee kiperän haasteen kanssa. Miten löytää aihe, joka kiinnostaa lukijoita, mutta konvertoi lisäksi euroja...
Palvelut
Growth Technology
Ota yhteyttä
Hinnat
Asiakastarinat
Lue lisää
Copyright Prami Growth Agency 2020