Miten tunnistat hyvän liidin?
Kuinka paljon aikaa myynnin kannattaa käyttää liidin tai prospektin edistämiseen, ja mistä tunnistaa ne liidit, jotka todennäköisimmin päätyvät ostamaan...
Kuinka paljon aikaa myynnin kannattaa käyttää liidin tai prospektin edistämiseen, ja mistä tunnistaa ne liidit, jotka todennäköisimmin päätyvät ostamaan...
Automaatio ja erilaisten teknologioiden käyttö on yleistynyt viime vuosina räjähdysmäisesti sekä markkinoinnin että myynnin tehtävissä. Eri työkaluja on...
Vertaisarvioinneilla on jo vuosia ollut suuri merkitys kuluttajille, ja suurin osa meistäkin on varmasti joskus käyttänyt TripAdvisoria tai lukenut...
Maailmassa ei taida tänä päivänä olla yritystä, jolla ei olisi verkkosivuja. Olemmekin jo aiemmin todenneet, että verkkosivusto on yrityksen paras myyjä....
Breaking news: B2B-ostajat googlaavat. Googlatessaan he, kuten me muutkin, etsivät tietoa. Tietoa he käyttävät kun siitä on puutetta: vertailuun,...
Verkkosivusto on yrityksesi paras myyjä. Inboundin aikakautena etsitään entistä enemmän tietoa yritysten verkkosivuilta, ja siksi sivustoon kannattaa...
Olen avannut blogissa aiemmin ostajapersoona-ajattelua markkinoinnin apuna. Hyvä työkalu ostajapersoonan rakentamiseen on Adele Revellan kehittämä viiden...
Teknologiateollisuuden yritysten liikevaihdon tasainen kasvu lähes jokaisella toimialalla heijastuu suoraan myös yritysten rekrytointien määrään. Yritysten...
HubSpot CRM -järjestelmä yhdistää myynnin datan ja markkinoinnin automaation helposti hallittavaksi ja kustannustehokkaaksi kokonaisuudeksi.
HubSpot...
Teknologiayritysten osaajapula on ollut kuuma puheenaihe jo monen vuoden ajan, eikä tilanne ole lähivuosina helpottumassa. Mm. Teknologiateollisuus on...
Palvelut
Growth Technology
Ota yhteyttä
Hinnat
Asiakastarinat
Lue lisää
Copyright Prami Growth Agency 2020