Käyttöönotto itse vai kumppanilta?
HubSpot Marketing Hub, Sales Hub ja Service Hub -teknologiat voi hankkia kahdella tavalla. Suoraan itse HubSpotilta tai sertifioidun HubSpot Solutions Partner -ohjelmassa mukana olevan kumppanin kautta.
Suoraan HubSpotilta
Jos lisenssin ja käyttöönoton hankkii itse HubSpotin kautta, HubSpot hoitaa onboarding-prosessin. Onboarding on tuotteesta ja lisenssin tasosta riippuen maksullinen. Se painottuu teknologian käyttöön. HubSpot ei toteuta strategiaa tai sisältöjä.
Kumppanin kautta
Jos lisenssin ostaa kumppanin kautta, kumppani auttaa teknologian implementoinnissa. Koska toimimme asiakkaidemme strategisena kumppanina, toteutamme osana käyttöönottoa myös strategiaa, prosessien kehittämistä ja sisältöjä. Tämä tarkoittaa sitä, että osaksi onboardingia saa siis esimerkiksi liidigenerointikampanjan ja case studyjä.
Kun onboarding tapahtuu kumppanin avulla, kumppani hinnoittelee onboardingin kustannukset ja määrittelee sen sisällön. Se, mitä onboarding sisältää vaihtelee kumppaneittain. Tässä mallissa HubSpot ei enää laskuta onboardingia, vaan kumppani vastaa siitä, että teknologia on asiakkaalle käyttövalmis. Molemmissa malleissa asiakas vastaa itse lisenssimaksuista.
HubSpot Solutions Partner -ohjelmassa mukana olevilla kumppaneilla tulee olla voimassa olevat sertifioinnit HubSpot-teknologiasta. Kumppaneilta edellytetään jatkuvaa kouluttautumista. Ohjelmassa mukana olevat saavat myös ennakkotietoa tulevista tuoteominaisuuksista ja voivat osallistua beta-testaukseen.
Meille on ensiarvoisen tärkeää, etteivät asiakkaamme jää teknologian kanssa yksin. Teknologian lisäksi tarvitaan hyvät suunnitelmat, tavoitteet sekä konkreettista tekemistä.
Onboardingin laajuus riippuu teknologiasta ja lisenssistä. Starter-tason työkalut vaativat vähemmän jumppaa, kuin täysin kustomoitavat Enterprise-tason lisenssit. Se, missä laajuudessa onboarding toteutetaan riippuu aina myös asiakkaan tarpeista ja lähtötilanteesta.Esimerkki laajasta onboardingista. Yrityksen tilanteesta riippuen erityisesti strategisiin osa-alueisiin paneudutaan joko kartoittaen, tai syvällisesti rakentaen. Jos tavoitteet, strategia ja ydinviestit on juuri luotu, niitä hyödynnetään. Jos ne puuttuvat, ne luodaan.
Hinta alkaen 3500€
HubSpot CRM -järjestelmän käyttöönotto suppeana projektina, ilman esimerkiksi Salesforce-integraatiota.
Hinta alkaen 1500€
HubSpot CMS: verkkosivustojen suunnittelu ja kehittäminen
HubSpot Service Hub
Katamme kaikki HubSpot-teknologiat eli koko Growth Suiten. Tähän kuuluu myös HubSpot Service Hub -järjestelmä, joka sisältää mm. Help Desk -työkalut, kuten tiketöinnin, sekä knowledge base -tietokannan.
Erittäin vahvaa osaamistamme on HubSpot CMS. Toteutamme sen osalta projekteja myös alihankintana muille toimistoille.
Uskomme ketterään tekemiseen. Ketteryyttä saavuttaaksemme kustannusrakenne poikkeaa perinteisemmästä toimistomallista. Periaatteemme on, että kaikki asiantuntijamme osallistuvat aina tuottavaan tekemiseen, eivät pelkästään projektinhallintaan. Suoraviivaiset prosessit mahdollistavat ketterän ja kustannustehokkaan tuotannon.
Yhdistämme pitkäjänteisen tekemisen aina nopeisiin voittoihin. Emme usko, että asiakkaillemme on mielekästä odottaa tuloksia kuukaudesta toiseen.
Kerro meille mihin ongelmaan tai haasteeseen olet etsimässä ratkaisua. Autamme mielellämme.
Palvelut
Growth Technology
Ota yhteyttä
Hinnat
Asiakastarinat
Lue lisää
Copyright Prami Growth Agency 2021