Sujuvampaa, monipuolisempaa ja inhimillisempää verkkokauppaa, kiitos!
Kartoitimme eri ikäisten verkkokauppa-asiakkaiden käyttäytymistä kyselyn avulla. Halusimme muun muassa selvittää, miksi verkkokauppavierailija jättää...
Kartoitimme eri ikäisten verkkokauppa-asiakkaiden käyttäytymistä kyselyn avulla. Halusimme muun muassa selvittää, miksi verkkokauppavierailija jättää...
Helsingin Sanomat uutisoi taannoin apteekkien verkkokaupoista ja siitä, että asiakkaat eivät vielä ole löytäneet mahdollisuutta ostaa reseptilääkkeitä...
Monikanavainen markkinointikampanja vaatii monen langanpään yhdistämistä. Jos kanavat eivät ole synkassa, lopputuloksena on ostohaluton asiakas.
...
Näkö mielletään ihmisen hallitsevimmaksi aistiksi. Ei siis pitäisi olla mikään ihme, että videomateriaali on tehokas apuväline myös markkinoinnissa....
Kivijalkakaupoista tutut kausipohjaiset alennuskampanjat olivat pitkään vakiintunut tapa kampanjoida myös verkkokaupoissa. Perinteisessä sapluunassa...
Verkkokauppavierailusta jää kävijälle useimmiten päällimmäisenä mieleen sivuston käytettävyys, mutta myös visuaalisuudella on merkittävä rooli toimivan...
Luottamusta herättävä verkkokauppa on selkeä kokonaisuus, jossa asiat ovat omilla luontevilla paikoillaan.
Vasta lanseeratulla ja jo asemansa...
Palvelut
Growth Technology
Ota yhteyttä
Hinnat
Asiakastarinat
Lue lisää
Copyright Prami Growth Agency 2022