Suoramainos – se aliarvioitu mainosmuoto
Suoramainonta ei ole erityisen trendikästä, koska se ei ole digitaalista eikä saa aikaan "some-pöhinää". Suoraa ei kuitenkaan kannata pitää vain vanhojen...
Suoramainonta ei ole erityisen trendikästä, koska se ei ole digitaalista eikä saa aikaan "some-pöhinää". Suoraa ei kuitenkaan kannata pitää vain vanhojen...
Inbound-markkinointi hyvin toteutettuna on pelastus sekä markkinoijalle että asiakkaalle. Se on hyväksi sisällöille, asiakastuntemukselle ja tuo...
Kivijalkakaupoista tutut kausipohjaiset alennuskampanjat olivat pitkään vakiintunut tapa kampanjoida myös verkkokaupoissa. Perinteisessä sapluunassa...
Facebook-mainoksen tai -kampanjan toimivuutta on toisinaan vaikea arvioida. Erityisesti, jos aikaisempaa kampanjadataa on niukasti saatavilla, tai jos...
Palvelut
Growth Technology
Ota yhteyttä
Hinnat
Asiakastarinat
Lue lisää
Copyright Prami Growth Agency 2020