Social selling puhuttaa – ja syystä
Social selling on nostattanut viime vuosien aikana vilkasta keskustelua myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten keskuudessa. Termi on sen verran uusi, että...
Social selling on nostattanut viime vuosien aikana vilkasta keskustelua myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten keskuudessa. Termi on sen verran uusi, että...
HubSpot tutkii vuosittain maailmanlaajuisessa State of Inbound -raportissa tuhansien myynnin ja markkinoinnin asiantuntijoiden mielipiteitä. Raportti...
Toisinaan markkinointimaailman termien merkitykset saattavat olla päällekkäisiä. Käsittelimme aiemmin blogissa inbound-markkinointia, jossa sisällöt ovat...
Inbound on pohjimmiltaan merkityksellisen ja hyödyllisen sisällön tarjoamista käyttäjille, olivatpa ne sitten satunnaisia vierailijoita, liidejä tai...
Näkö mielletään ihmisen hallitsevimmaksi aistiksi. Ei siis pitäisi olla mikään ihme, että videomateriaali on tehokas apuväline myös markkinoinnissa....
Inbound-markkinointi hyvin toteutettuna on pelastus sekä markkinoijalle että asiakkaalle. Se on hyväksi sisällöille, asiakastuntemukselle ja tuo...
Kivijalkakaupoista tutut kausipohjaiset alennuskampanjat olivat pitkään vakiintunut tapa kampanjoida myös verkkokaupoissa. Perinteisessä sapluunassa...
Facebook-mainoksen tai -kampanjan toimivuutta on toisinaan vaikea arvioida. Erityisesti, jos aikaisempaa kampanjadataa on niukasti saatavilla, tai jos...
Hyvä myyjä tuntee asiakaskuntansa ja näkee jo kauas, mikä kuhunkin asiakkaaseen vetoaa. Tämä pätee myös verkkoympäristössä.
Verkkokauppavierailusta jää kävijälle useimmiten päällimmäisenä mieleen sivuston käytettävyys, mutta myös visuaalisuudella on merkittävä rooli toimivan...
Palvelut
Growth Technology
Ota yhteyttä
Hinnat
Asiakastarinat
Lue lisää
Copyright Prami Growth Agency 2020