Asiakaslähtöinen markkinointi ja sen hankaluus
Monenko suomalaisen keskisuuren yrityksen verkkosivujen ensimmäinen sana on ”Me”. Aika monen. – Liian monen, tekisi mieli sanoa. Miksi me rakastamme puhua ...
Monenko suomalaisen keskisuuren yrityksen verkkosivujen ensimmäinen sana on ”Me”. Aika monen. – Liian monen, tekisi mieli sanoa. Miksi me rakastamme puhua ...
Tunne asiakkaasi. Tiedä kenelle myyt. Asetu ostajan kenkiin. Ole siellä missä asiakkaasikin.
Näitä totuuksia toteuttavat varmasti lähes kaikki markkinoijat,...
Taloussanomat uutisoi suomalaisten teknologiayritysten kasvavasta työntekijäpulasta. Neljän vuoden sisällä tarvitaan Teknologiateollisuus ry:n selvityksen...
Markkinointi tekee markkinointia ja tuottaa myynnille myytävää. Keskeisin B2B-markkinoijan tavoite yleensä on tuottaa uusia liidejä myynnille.
Luin vastikään mielenkiintoisen hakusanamainontaa käsittelevän blogikirjoituksen Larry Kimiltä. Kirjoituksessaan hän analysoi branded keywords sekä...
HubSpot on markkinoinnin ja myynnin järjestelmä, jonka tarkoituksena on kasvattaa yrityksen myyntiä. Tämä tehdään tuottamalla myynnille tuotteesta tai...
Kirjoitimme aiemmin social sellingin eli sosiaalisen myynnin noususta. Asiasta on nyt uutta vankkaa tutkimustietoa.
Lähtökohtaisesti inbound-markkinointi sopii melkein kaikenlaisille yrityksille, mutta toimiakseen kunnolla se vaatii niiltä tiettyjä piirteitä. Tässä siis...
HubSpotin vuosittain tekemä State of Inbound -tutkimus selvittää myynnin ja markkinoinnin tilaa maailmanlaajuisesti.
HubSpotin vuosittain tekemä State of Inbound -tutkimus selvittää myynnin ja markkinoinnin tilaa maailmanlaajuisesti.
Palvelut
Growth Technology
Ota yhteyttä
Hinnat
Asiakastarinat
Lue lisää
Copyright Prami Growth Agency 2020