Sivustouudistus edessä? Ketterä GDD tuottaa tuloksia ja säästää aikaa
Jo pelkkä ajatus sivustouudistuksesta tuottaa monessa yrityksessä tuskanhikeä, ja projektin käynnistäminen voi helposti venyä. Onkin totta, että...
Jo pelkkä ajatus sivustouudistuksesta tuottaa monessa yrityksessä tuskanhikeä, ja projektin käynnistäminen voi helposti venyä. Onkin totta, että...
HubSpot julkaisi juuri päättyneessä INBOUND-tapahtumassa hurjan määrän uusia ominaisuuksia, päivityksiä tuotteisiinsa sekä kokonaan uusia tuotteita. Täysin...
Taloussanomat uutisoi suomalaisten teknologiayritysten kasvavasta työntekijäpulasta. Neljän vuoden sisällä tarvitaan Teknologiateollisuus ry:n selvityksen...
Markkinointi tekee markkinointia ja tuottaa myynnille myytävää. Keskeisin B2B-markkinoijan tavoite yleensä on tuottaa uusia liidejä myynnille.
Luin vastikään mielenkiintoisen hakusanamainontaa käsittelevän blogikirjoituksen Larry Kimiltä. Kirjoituksessaan hän analysoi branded keywords sekä...
Kartoitimme eri ikäisten verkkokauppa-asiakkaiden käyttäytymistä kyselyn avulla. Halusimme muun muassa selvittää, miksi verkkokauppavierailija jättää...
HubSpot on markkinoinnin ja myynnin järjestelmä, jonka tarkoituksena on kasvattaa yrityksen myyntiä. Tämä tehdään tuottamalla myynnille tuotteesta tai...
Helsingin Sanomat uutisoi taannoin apteekkien verkkokaupoista ja siitä, että asiakkaat eivät vielä ole löytäneet mahdollisuutta ostaa reseptilääkkeitä...
Kirjoitimme aiemmin social sellingin eli sosiaalisen myynnin noususta. Asiasta on nyt uutta vankkaa tutkimustietoa.
Monikanavainen markkinointikampanja vaatii monen langanpään yhdistämistä. Jos kanavat eivät ole synkassa, lopputuloksena on ostohaluton asiakas.
...
Palvelut
Growth Technology
Ota yhteyttä
Hinnat
Asiakastarinat
Lue lisää
Copyright Prami Growth Agency 2020